mandag 3. januar 2011

Home sweet home med el uten "POTENS" ;-)


Home sweet home .....

Hva er nå det??

Juletreet drysser...
Blomstene henger....
Engelen har tippa rundt;-)
Tomt for rødvin....




Bøss og rot etter fire julelag....
13 stk lørdag før jul
4 stk julaften
5 stk 4 dag jul
7 stk nyttårsaften
Det blir vel 29 stk det.....

Fem netter med jobb oppi det hele... siden julaften...
Joda.....dette ser vi frem imot hele året....
..men....



..........snart åker hele "sudlamitten "JULA ut...
Skal bli litt godt au med ordna forhold igjen...
Men først skal jeg BARE lese ferdig.....

"POTENS GIVERNE".....
Ei utrolig morsom bok som handler om to frøkner
som sparer penger i bokser, bærer vann,
og som får en ny spennende mannlig nabo;-))

....og så skal jeg IKKE ha noen fler lag på ei stund...
.........trur eg;-))


Anbefales!! Boka altså, med eller uten potens;-))

7 kommentarer:

Anonym sa...

Godt Nyttår til deg!
Artig innlegg!
Det er ikke til å komme forbi at det blir rot og bøss etter julefeiringen nei..
Tar litt av gangen jeg. Så blir det nok bra til slutt!
klem fra Laila

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Kjære deg. 5 netter med jobb sammen med alt annet. Hva er du laget av da? ;) Tror nok jeg må skaffe meg den der boka jeg også da...

Godt Nyttår!

Mormor sa...

He - he høres ut som du har hatt en morsom jul !!
Sliten blier en, men det er jo moro au !!
Den boka har jeg hørt om men ikke sett enda, men snart....

Havfruen sa...

Mye besøk og oppvarting hos deg også:) Samme her men det har vært trivelig....jeg har ikke hatt nattvakter jeg da....
Boka høres fornnøyelig ut:)
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Tovepia sa...

Tom for rødvin!! Huffameg, men antar det har vært trivelige selskaper;)
Nyt boka, klem fra meg;)

Synnøve sa...

Den boken lo jeg så jeg gråt av. Jeg gikk og hummret i flere dager etter jeg hadde lest den.
Tomt for rødvin er ikke så morsomt da.
Men hvordan i allverden har du greid 5nattvakte og så mange selskap i løpet av jula?

Kos deg med boka:)
Klem

Stubbetufsa sa...

Ha et godt år 2011, Villmarkstausa!