torsdag 27. januar 2011

Lapp meg HER og lapp meg DER....



Det lukter "svidd" av heklenåla om dagen. Bunken med
garn fra sengeteppet i linfarger minker........
Her er det ei rund pute på gang....



Pulsvanter til noen jeg "bryr meg om" ;-))


Disse lappene skal bli trekk til en taburett til....


.......og dette her blir muligens et sengeteppe til sønn
nr to.
Slik er det å jobbe nattevakter:-)) og jeg hekler
gjerne i steden for å vaske hus....
Allt er heklet i Pt2 - garn
Nei nå må jeg fram med nåla, feste tråder!!
Ha en flott vinterdag!
(her var det 21 grader kl 10.009

4 kommentarer:

Heidi sa...

Så flotte de er! Tenker de blir kjempeglade for innsatsen din!

Kos deg med heklinga, og ha en fin nattvakt :)

Synnøve sa...

Så masse fint du hekler. Heldig de som for pulsvanter og sengeteppe av deg:)
Klem

Sonja sa...

Skal si du er flittig. Puta var spessielt fin.
Her er det strikking som gjelder for tiden. Men jeg har sett at hekling er blitt populært igjen.
Mye fint man kan lage av restegarn.

Anonym sa...

Ja her er det fart over helenåla ser jeg! Veldig mye fint du lager. Bruker du noen oppskrift på den runde puta?
Klem fra Igi