onsdag 16. februar 2011

Blått er flott...



Blått er MIN farge, og endelig fikk
jeg tak i årets første Muscari og litt nytt til mæ...



Jeg liker godt klær i olastoffer. Denne tunikaen er med
snøring bak og er både tøff og bærre lekker;-)



Litt roser og lyseblått passer til...........



En litt lang jakke/tunika i chenille med blonder og
heklahjerte "gjør susen" over.....

.......så nå tar jeg meg bloggefri noen dager el "uker";-))

Jeg skal snu opp ned på huset...
Hoppe bukk....
Være kreativ.....
og slå ut håret;-))

7 kommentarer:

Annelis hantverk sa...

Ååå så vackert!
Ha det bra!

Anonym sa...

Ja er det ikke deilig med
blått,en favoritt hos meg
også det ja. Åååå så nyyyydelig
heklahjertet,elsker slike.
Ha det koselig da.
Klem fra Mette. :)))

Monica`s Småstrikk sa...

Så fin blogg du har. Gleder meg til og følge deg videre:).
Ha en strålende dag

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydelege fargar!!
Lykke til :-)

Tovepia sa...

Sannelig hørtes det spennende ut:O)
Jeg liker også dongery, det er hverdagsbunaden..og helgebunaden her i huset;) Så lekkert ut det du hadde kjøpt, så med utslått hår og nye klær ligger det an til spennende dager;)
Kos deg, klem fra meg;)

Misemor sa...

Heisann.
Takk for koselig kommentar på bloggen min. Du må gjerne legge deg til som følger på bloggen min, det er jevnlig nye ting der.
Du har mye fint også, avansert med to blogger da, men det er sikkert litt praktisk også, tenker jeg.
Klæm fra mæ!
Misemors Hobbyrom

Kaoskontroll sa...

Takk for det!

Bare hyggelig om du henter inspirasjon hos meg, så du er hjertelig velkommen til å låne bilder fra kjøkkenet og bruke dem i eget innlegg. :)

Ønsker deg en riktig god helg! Klem