torsdag 3. februar 2011

Hosor til STORE og hosor til SMÅ ;-))



Haugen med sokker vokser sakte men sikkert......
Noen blir store og noen blir små.....




.....og alle er kry hvite, enn så lenge. Haugen med hvitt
garn er ennå stor..
Helt håpløst å gå forbi en garnbutikk uten å "rote" i restekasser.
Men nå er det slutt!!
Har et par esker på loftet, pluss en slagbenk full;-))
Har jobb i mange mnd, eller år.....




De aller minste sokkene er veldig små. Laget for skøy...
Litt for stive til en nyfødt baby.....
Barnebarnet skal nok få noe ber;-))

....opps jeg må jo kjøpe BABYGARN jo!!

KLIRR. KLIRR.....!!

2 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Oj du er dyktig!
Ha flott helg :-)

Merethe sa...

Her lages det mye fint ser jeg. :) Nydelige. Du er ikke alene om å ha mye garn..og jeg er jo ikke en strikker heller så hva jeg skal med alt garnet er en gåte :D håper jeg kan bruke en del til veving. God helg. :)
Klem Merethe