mandag 21. februar 2011

Blogger som inspirasjonskilde....



Her i huset holder vi på å planlegge kjøkken om dagen.
Det er neimen ikke lett...
Er så mange flotte løsninger å velge mellom....



En dag søkte jegkjøkken blogger og da havnet jeg på
denne fine bloggen her....Villa Kaos
Denne løsningen likte jeg virkelig godt. Helt riktig for mitt kjøkken...
Har ikke bestemt om det blir komb. som på bildet eller lys grått
med rutet gulv, men innredningen passer akkurat mellom vegg
og vindu...
Tusen takk til deg som bor i Villa Kaos og som har gitt meg
lov til å låne bildene dine.
Ta en titt på en flott blogg. Anbefales;-))

12 kommentarer:

Kaoskontroll sa...

Tusen takk for fine ord! :) Jeg er veldig fornøyd med kjøkkenet slik, men grått med rutete gulv høres lekkert ut.

Ikke helt enkelt å planlegge kjøkken nei, men man blir ganske dreven i å tenke mål etter noen runder med IKEAs kjøkkenplanlegger. Og det er sikkert en nyttig lærdom å ta med seg. Hehe

Ja, da har jeg visst forhåndssolgt hele tre bøker. Ikke verst! ;) Da MÅ jo forlagene gi meg tommelen opp, synes jeg. Ja, om jeg fullfører denne gangen da! :)

Lykke til med kjøkkenet og stor klem!

Tovepia sa...

Dette så virkelig lekkert ut, så jeg skal inn å se videre. Jeg skifter vel kjøkken i løpet av en 2 årsperiode, for mitt er 30 år gammelt!
Kjøkkenet er det viktigste rommet i huset, spør du meg, men så bor jeg der også;)
Spennende å se hva du lander på;)
Nyt kvelden, klem fra meg;)

Havfruen sa...

Åh...jeg ønsker meg veldig nytt kjøkken...vil ha hvitt og lekkert...det var dette...men rommet er lite og det har skråtak....får se hva det blir til:)
Lykke til i ditt prosjekt:)

Åshild sa...

Når du allerede har funnet en favoritt vil jeg anbefale at du planlegger hvor du plassere dine ting i kjøkkenet. Hvor skal kaffetrakter og brødrister stå? Hva med bakemaskin? Altså stikkontakter. Hva med glass, kjeler og bestikk? Kanskje finner du ut at et skap må være litt større og et litt mindre. Bruk kjøkken planlggeren til IKEA og bruk god tid.

Behindabluedoor sa...

Dette var et flott kjøkken som en kan hente mye inspirasjon på :))
Lykke til. Gleder meg til å se hvordan det blir hos dere.
Klem

Monica`s Småstrikk sa...

Lykke til:) Blir nok kjempe fint.

Klem

Merethe sa...

Å så lekkert dette var. Lykke til med planene dine.

Besta sa...

Ja, det var et flott kjøkken:) Gleder meg til å se hvordan det blir hos deg.

klem fra marilyn

Laila sa...

Lekkert kjøkken, blir spennende å se hva du velger. Jeg har et råd: få stekovnen opp, vi blir ikke mykere med tiden.
Klem Laila

SNILLPIKE♥ sa...

Enig med deg at det kjøkkenet var kjempefint. Blir spennende å se hva du går for etter hvert.

Ønsker deg en strålende torsdag, klem.

Tovepia sa...

Du er hjertelig velkommen!! Ta med deg fiskestanga og kom;)
Nyt helga, klemmings;)

Livet i Nord sa...

Hei,hei og tusen takk for koselig kommentar! Dere skal altså få nytt kjøkken, spennende! Vi skiftet kjøkken i høst, rev vegg mellom stua og kjøkkenet, flyttet vindu fra den ene veggen til den andre og erstattet et vindu med to. Vi er kjempefornøyde med kjøkkenet og den nye planløsninga. Om du har lyst å se så finner du innlegg på bloggen min under interiør fra sept-okt. 2010.
Lykke til! Ei fin helg ønsker jeg deg:)