fredag 18. februar 2011

Inspirasjon Greengate og GOD helg og FRISK som en fisk!!



Hei alle goe;-)
Her kommer litt inspirasjon fra Greengate sin
nye katalog..



I går fikk jeg en "bekymrings" mail ang forige
innlegg. Jeg er ikke syk. Bare travel....
Hyggelig når folk bryr seg. Takk til deg!



Bare veldig lyst til å gjøre andre ting enn å blogge...

Har funnet frem gamle overlaken, blonder og stoffer.
Skal bli gardin. Puter og muligens en duk...

Malespann og div småting er under planlegging..
Står klart og er lysegrønt.uf f??

Garn til babybilstol-pose ligger klart (bestemorjobb;-))

Nytt kjøkken tegnes og priser blir undersøkt.....
Vi går for NYTT denne gangen. Ikea...
Nytt kjøkken og MYE blå Greengate er kjøpt;-)

Skulle ha ordnet en bursdag til sønn på 20...
(han ble syk på dagen)

Dette er helga og ukas planer. Men om jeg får gjort
noe er en annen sak;-)

TROR jeg gir "BANG" og drar til søster i steden!!

Er du "hime" ????
Har du god mat og rødvin?

God helg!!
Klem

5 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
så lurt av deg å snu tvert å besøke søster med god mat og rødvin, håper hun er hjemme da,
ja dette blå fra GG er så vakkert, kommet noe i butikkene her å, elsker det.
så herlig det blir med nytt Ikea kjøkken, de er jo så fine, gleder meg på dine vegner..
ha en hyggelig helg uansett hvordan den blir..
klem fra sylvia

Heidi sa...

Her var det mye lekkert ja! Altfor mye fint som finnes der ute ;-)

Nytt kjøkken høres herlig ut!

God helg!

Tovepia sa...

God mat og rødvin har jeg, men vinterferien er i gang, så her er det hytteliv;) Så langt vann på bad, men ikke på kjøkken:O)
Skal male denne uka selv, blir storjobb men gleder meg.
Nydelige kopper, og nytt kjøkken blir jo helt toppers!
Kos deg hvor du enn drar, klem fra meg;)

mona.z sa...

Blått og hvitt, mine favoritter fra den nye katalogen!Heldige deg som skal få nytt kjøkken. Mange hilsner fra mona.z

Esperanza sa...

Hay cosas muy bonitas en su blog, felicidades. Saludos cordiales,Besos