fredag 13. november 2009

EN KRANS - MANGE - MULIGHETER

En liten tur i skogen for å sanke.....
***
Litt granbar og noen små-kongler kan bli en vakker krans,
med mange variasjonsmuligheter
1. Finn ønsket materiell
2. Klipp opp i passe lengder, og lagsmå buketter.
3. Surr bukettene rundt kransen med blomstertråd
4. Forslag til pynt...linbånd, ruter, sinkhjerte, rødt hjerte eller annen julepynt
bruk det du har.
5. Blomster.......Azalea, roser, røde anemoner, tulipaner i en liten vase i midten.

Litt sart og grovt. Silke, blonder, skog og leire......

En variasjon med hvit Azalea.........

Alene på et fat, eller på ei hylle...........



En krans på en stor stake i fattigmanns-sølv......
****
GOD HELG
Jeg skal på kusine-treff;-)

8 kommentarer:

Sidselsidserk sa...

Dette var virkelig flott og takk for tips. Dette skal jeg prøve.
God helg til deg;-)

Tovepia sa...

Flott og naturlig krans uten for mye dill og dall, super!
Kos deg på treff ikveld!!Klem

Laila -Karin sa...

Flotte kranser du lager.
Ha en koselig kveld.
Klem

Birgitta sa...

Jag har tittat runt i din julstua och fått en massa tips och en föraning om julen.
Önskar dej en mysig fredagskväll och en skön helg.
Kramis Birgitta

Anonym sa...

Kjempe fine kranser! takk for tipset. Kos deg i helgen.

Monica sa...

Koselig du la deg til som følger hos meg :)
Ha en god helg!

Strikkebesta sa...

Takk for tipset - du kan dette med kransbinding! Eg vegrar meg litt for å prøve, men det ser no litt kjekt ut også. Kos deg saman med kusinene dine:) God helg!

Anne Britt sa...

Nå ble jeg inspirert - liker det enkle, jeg - hvit azalea og grønn granbar ble lekkert!