søndag 8. november 2009

GJETTEKONKURANSE - VINNEREN ER.....

For en stund siden ( litt lengre enn beregnet)
hadde jeg en gjettekonkuranse her inne.
Den lød som flg. Hva er dette?
Det riktige svaret var ikke PIPPS HOME.........teksten kommer;-))

Det ble litt dall etterhvert som ideene og inspirasjon kom dalende.....
Mange gjettninger, men bare to var helt riktig.............
Noen av forslagene var.....
***
drivhusbenk - vindu med innebygde karmer - valpekasse -
stereobenk - skap for lintøy - sandkasse - spekefjøl -
en krakk til oppbevaring av garn under
juletablå til nisser og troll -

og mange fler.
Det kom inn 33 forslagg.
Hyggelig!

Spart lenge på leirpotter, fra BRUKTBUA,
til dette prosjektet...
****
Det ble to stk som gjettet riktig
*
Lindas Skattekammer.
Strikkebesta

Begge gjettet et veggskap med hønsenetting...........
Gratulerer!!

Pakke kommer i posten;-))Send meg adresser på
villmarkstausa@hotmail.com

Til dere andre Tusen takk for innspill ;-)
**
Klem fra Ingun

7 kommentarer:

Strikkebesta sa...

Så kjekt at eg gjetta rett:) Eg trur eg har sett bilete av eit liknande skap på bloggen din ein gong tidlegare, i alle fall er det ein glimrande idé for oppbevaring av utepotter som for tida ikkje er i bruk - ønskjer meg også eit slikt uteskap. Kanskje du begynner å selje dei på bloggshopen din??

Havfruen sa...

Grattis til vinnerne:)
Ha en fortsatt flott søndag:)
Klem:)

Linda sa...

Så artig å vinne ;O)))
Flink du!
Skapet ble kjempefint og veldig sjarmerende!
Da venter jeg spent på pakke i posten ;O)

Ha en fin søndagskveld!
Klem Linda

Livy sa...

Heisann!
For en koselig blog du har :) Tusen takk for koselig hilsen hos meg!

Gratulerer aå mye til de heldige vinnerene!

Stor klem fra Livy

GundaM sa...

Herlig skap!!!

og så julete innlegg under her da, javisst nå begynner vi å nærme oss ;)

ha ei fin uke der ute!

Guttemamma sa...

Så artig konkurranse da!! Ha en toppers uke!!
klem

Tulip sa...

Så fint skapet ble!
Jeg husker faktisk ikke hva jeg gjettet på...
Gratulerer til vinnerne, og gratulerer til deg med nytt skap! Kjempeflink er du!!!