lørdag 28. november 2009

MALEJOBB og PYNT

I går ble en travel dag.

Jeg holder på med siste finpussen av maling på kjøkken, gang 2,
hyller, trillebord, skrivepult og div. andre småting;-))
Jeg var ikke fornøyd med nyansen på skapene på kjøkkenet men
nå blir de hvite og blanke, mye bedre. Er altfor pirkete, så dette tar tid....

Kjøkkenet har stått uten fliser i snart et år,
fordi jeg ikke finner de rette flisene.

Har funnet frem litt rødt, men det meste er ennå hvitt....
Jeg er ikke glad i lilla, men jentungen mener det ikke blir advent uten lilla
....så da må jeg vel bare pynte med litt av den fargen i morgen;-))

GOD HELG!

9 kommentarer:

M sa...

Hei snupp!
Holder på med kjøkkenet jeg også....det går så treigt, fordi det skal jo lages mat og styres og ordnes hver dag.....men i helgen må vi til pers...
Det må jo bli fint til jul!
Nattaklem fra M

Stubbetufsa sa...

Det blir nok fint alt sammen til slutt!
For et festlig par du har fått på besøk!
Det blir nesten lilv i dem slik du fotograferer og forteller! Flott gjort!
Ha ei fin helg!
I morgen skal jeg besøke ei julemesse mens gubben tar imot eksperter som skal installere bredbånd hos oss! Tenk!

Prinsesse Elin sa...

Er det ikke kjekt å ha noe å se frem til. Jeg er iallfall slik at jeg tror jeg det ikke hadde vært fullt så kjekt å være ferdig med alt i huset. Da hadde ikke jeg hatt noe å se frem til. Det kommer til å bli så flott. Å forresten så har du det nydelig i hjemmet:)
Ha en herlig lørdag. Klem fra Elin:)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Ting tar tid - og alltid mer tid enn man tenker seg! Og så har det en tendens til å bli sånn også, at det ene tar det andre - maler man den, så kan man ta den osv.! Men det blir nok bra til slutt! :-) Fliser, ja, det er vanskelig. Men duker nok opp en dag!

Ha en hyggelig 1. advent!

Klem Cathrine :-)

Tovepia sa...

Ja, du ligger ikke på latsida du heller;)
Her har du pyntet så flott, men enig med din datter, lilla må det være nå, men jeg er heldig som liker fargen;)
ha en flott lørdag, ta en kaffepause innimellom;)

Anonym sa...

Hei.Regner med att det riktig fint til deg til jul.Du har det så koselig på bloggen din.Enig det er så koselig å pynte til jul.Lilla er så fin en farge.Ønsker deg en riktig fin Lørdag.Bodil

Linda sa...

Enig med jentungen eg at det må litt lilla til. Ha ei fin helg.

Havfruen sa...

Enig med jenta di, lilla ER advent:)) Bra hun skjærer gjennom!!
Men som du holder på, blir sikkert rålekkert.
Jeg har vært på julemesse i dag...fy søren der var det mye fint...så da er mange julegaver i boks.
Ha en fin lørdagskveld og klem fra meg:)

Unknown sa...

Hei igjen, lenge siden sist på Veslestua :o)
Vi har flyttet inn i nytt (gammelt) hus i Fagerliveien og kjøkkenet her trenger en total facelift.... Det får bli til sommeren....
Ikke bredbånd her ennå, så kikke innom turer tar tiiiid... (har liten duppedings fra netsom, god, men treig på store bloggesider...)
God lørdagskveld!
Klem