mandag 9. november 2009

NESTEN FERDIG

Nesten ferdig med sommer og høstens jobb........
**
Helrenovert garage. Taket er gjennbruk fra et hus som måtte rives. Ikke det vi hadde lagt hvis hus og garage var nytt, men taket ble ok, og tett;-)) Fargen er stuerød, maken til den som var på fra før. Garageporter o.l var grønt og gult, de ble eggeskall.

Nye hjørnelister gjorde susen - og nye takrenner...
Har igjen å male vindskyer, rakk ikke i allt regnet, så de er ennå gule...

Helgen ble brukt til å klargjøre for vinteren. 100 nye løker i jorda. Potter vasket og plassert i skapet. Veldig praktisk og fint.
Inspiriasjon fra Uteromsboka til Beathe Sliper m/fl. Ble veldig fornøyd .....

Ha en god dag!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig det blir:)
Jeg putta noen løk i jorda i går jeg. Trodde jeg ikke ville få mulihgeten så mye snø som har kommet hos oss, men den er så og si forsvunnet igjen.
Har problemer med å logge meg på hjemme (må få en datamann/kvinne opp å se på problemet) så må ta noen snarvisitter mens jeg er på jobb.
Ha en flott dag i dag.
Klem Elin!

Havfruen sa...

Det ser meget koslig ut hos deg:) Skapet med pottene i ble knall:)
Ha en flott mandag.
Klem:)

Ingrid sa...

Så fint du har laga det til.Du er flink du !!

Tovepia sa...

Hei på deg, formen er stigende, takk og lov;)
Det skapet ditt var helt supert, og du har fått gjort så mye; det ser ryddig og ordentlig ut overalt!
Ha en god mandag og klem fra meg;)

Strikkebesta sa...

Det er kjekt at det ein jobbar med viser igjen, og når det i tillegg blir så fint og ordentleg som hos deg er det berre å nyte og glede seg over:) Godt jobba!

Torill sa...

Kjempefint var det utenfor hos deg !! Her kan ein finna fleire ideer ser eg. Takk for koslig kommentar på min blogg. Litt morsomt når ein treffer kvarandre med likt tema for dagen !!

Anonym sa...

Så flink du har vært! ser veldig koselig ut hos deg!

http://kalimerablogg.blogspot.com/ sa...

Ble jo riktig så flott - flinke dere er.
Kos deg med kvelden
Klem fra Helen

Lene fra Lillehammer sa...

Hei på deg og tusen takk for kjempehyggelig kommentar i bloggen min, glad du likte hylla jeg hadde lagd, så du får bare sette i gang, ikke vanskelig egentlig.
Men du og du, så flink du er som har gjort deg ferdig i hagen...også 100 løk i jorda? Imponerende. Selv avsluttet jeg hagen for lenge siden men jeg ser jeg må få inn noen krukker og litt dill, men jeg tar det en dag jeg orker. Ikke har jeg bestilt frø enda heller, men nå skal jeg heller ikke ha så mye så det haster ikke så fælt.
Ønsker deg en strålende dag!

Solveig sa...

Så flott dere har fått det her da!Er veldig glad i den stuerøde fargen og spes. nå før jul:o) Heldige deg som er komt så langt med utearbeidet! Her er det som alle andre år; kun det mest nødvendige som ble gjort i år også.
Koselig blogg du har:o)
Ha en fin kveld.
Klem fra Solveig