fredag 20. november 2009

GOD HELG!

I dag er det virkelig trist ute, blir ikke skikkelig lyst...
Søndag om en uke er det advent,
Da pleide huset å være ferdig vasket og rene gardiner oppe.....
Men det var da det og itte nå;-)
Far min sa bestandig at julestri er kjærringer høgt oppå veggen en hel mnd før jul.
Han likte best å bli vartet opp med kaffe, og ei kjæring som holdt seg medselskap;-)
Jeg skal ikke vaske noe særlig, bare late som;-))
Løper og kjøkkenhåndkler er fra Åhlens,
hjertene fra Home&Cottage.
GOD HELG!
(blir jul om man bare tørker støv også)

8 kommentarer:

Mira sa...

Synst det er mye julefint inne hos deg eg!
Likte godt der du skreiv: Skal ikkje vaske noe særlig, bare late som.
Burde, burde nok vaska mange steder her, får ta det litt etter hvert.Må kose seg litt også.
God helg!
Klem fra Mira.

Tussi sa...

Godt at det er flere som ikke lar seg rive med av dette vaskestyret..
For det første: hvorfor skal man vaske rundt nå, i den mørkeste tida av året? Jeg liker å se hva jeg gjør!
Og for det andre: Hva er det egentlig man vasker sånn for til jul? I år er det 3 fridager. Neida, det holder lenge med en vanlig "fredagsvask", synes nå jeg.
Bruk tida til å tenne lys og kose dere :-)

LIVS LYST sa...

Her er det grått og trist ute, men ikke inne heldigvis. Og i dag er det HEEEELG! Og hvem liker vel ikke det? Og særlig når man bare kan gjøre akkurat som man vil. Å nydelig!!!

Ha en fin helg!
Hilsen Liv

Havfruen sa...

Riktig god helg til deg også. Gangen din ble lekker:) Lykke til med dørene.
Klem:)

Irén sa...

Jul blir det - uansett! Hybelkaniner kan lune i krokene også de, hehe

Ønsker deg en riktig god helg! :-)

Tovepia sa...

Godt å høre at det er flere som later som de vasker, jeg skal gjøre det jeg må etter at maling er over, men så er det bare å skynde seg å pynte, for da rekker man ikke å vaske;D
feil årstid å vaske på også, forresten.
Ha ei riktig god helg og klem fra meg ved plastgardina;)

Laila -Karin sa...

Temmelig grått og trist her og. En for kose seg inne.
Ha en riktig fin helg du og.
Klem

Anonym sa...

Grått og trist hos oss også. Mørk når vi reiser til jobb og mørkt når vi kommer hjem igjen.

God helg til deg også.
Klem Igi