onsdag 4. november 2009

Jeg er forelsket.......









.......i MAILEG
ØNSKER MEG ;-)

11 kommentarer:

Irén sa...

Artige nisser :-)
Håper du får ønsket ditt oppfylt!

Merethe sa...

Sjarmerende nisser dette her :)

Lindas hus sa...

Å så søte da! Sukk...jeg vil også sy;)

Havfruen sa...

De var kjempefine:) Men du syr da raskt slike du? HA en super dag:)

Bestemor Drillo sa...

Skjønner godt at du ønsker deg disse !
Ha en fin dag;)

Merethe sa...

Jeg syr Tilda dukker.Synes de er så sjarmernde. :) Ferdig med en i dag så bilder kommer etterhvert.

Anonym sa...

Hæ ?! Forelsket ! I TRE på en gang ?!

Men... jeg skjønner deg igrunn godt , je - de er kjempefine !

Tovepia sa...

De så skikkelig salige ut i gliset;)
Ha en flott dag, du kan bare begynne å sy, vet du;)
Klem

Annelis hantverk sa...

Ja visst kan man bli förälskad i
dessa söta nissar!
Ha en bra dag!

lavendel mio sa...

Forstår godt at du er forelsket, de er jo så søte:) Den kjelken var så fin også:)
Ha en fin torsdag,klem Hanne

Elins Strikkeri sa...

Kjempesøte og sjarmerande nisser, desse lager du kjapt tenker eg! Håper du får ønsket ditt oppfylt, ha ein flott dag:))